"Real me"


Myspace Graphics

Followers

=)

Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Pages

Sunday, August 30, 2009

:(

sedih sangat.........:((

Wednesday, August 26, 2009

Sebulan tu tak lama.

I'm counting days.
Tinggal semalam je lagi aku nak tidoq kat rumah.
hmm...sigh...sigh..sigh....
sebulan cuti.memang sangat sekejap.
aku harap aku balik ni berbekalkan semangat yang berkobar-kobar untuk masuk BLOCK 3..
pastu amek University Exam.
Semangat fitri.Semangat!!!
Fighting!!
:D..
Aku akan rindu balik muka-muka ni very soon.



+my sweethearts++Adik Ina+


mereka bertiga.
+Adik Wawa+
+Adik Aliff++Adik Adam+

Sekarang ni...aku tengah cuba mengumpul semangat.
Good Luck NURUL FITRILINA.

Sunday, August 23, 2009

The Climb-Miley Cyrus.:)

I can almost see it
That dream I'm dreaming but
There's a voice inside my head sayin,
You'll never reach it,
Every step I'm taking,
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking but I
Got to keep trying
Got to keep my head held high

There's always going to be another mountain
I'm always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
Sometimes you going to have to lose,
Ain't about how fast I get there,
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb

The struggles I'm facing,
The chances I'm taking
Sometimes they knock me down but
No I'm not breaking
The pain I'm knowing
But these are the moments that
I'm going to remember most yeah
Just got to keep going
And I,
I got to be strong
Just keep pushing on,

There's always going to be another mountain
I'm always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
Sometimes you going to have to lose,
Ain't about how fast I get there,
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb

There's always going to be another mountain
I'm always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
Sometimes you going to have to lose,
Ain't about how fast I get there,
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb

Keep on moving
Keep climbing
Keep the faith baby
It's all about
It's all about
The climb
Keep the faith
Keep your faith

Friday, August 21, 2009

none of ur bussiness.

saya rindu saat doolu2.
rindu sangat.
tapi rindu jelaa.
tader pape pun.
sebab kadang2 tanpa sebab kita akan teringat.
bukan minta nak teringat.
tetiba je pun.
muga terus bahagia yea.
lol.
^_^

Monday, August 17, 2009

Eiffel Tower.


Sebab apa aku nak sangat pergi Eiffel Tower?
Tahlaa.Tader sebab.
Mungkin la kot sebab tempat tu ROMANTIC??
Tak pun sebab tempat tu kat FRANCE?
Tak pun sebab tempat tu macam MENARIK?
hmmm....
Dari dulu lagi teringin ke sana.
Tapi tak tau lagi ada rezeki ke tak nak ke sana.
Ramai orang tanya.
"Apsal ko semangat sangat nak p sana? Tempat lain pun cun waaat."
Aku tak tawu nak jawab apa.
Orang sekeliling aku memang da lali.
Hee.Sampai ada seseorang cakap camni laa kat aku.
Ingat Fitrilina, Ingat Eiffel Tower.
Hee.....Tahlaaa.
Ada rezeki aku pergi laa.
Takde rezeki nak wat camana.
Tengok gambar sudah.^_^


Saturday, August 15, 2009

ere bax.

salam.
Here I am.
Once again.
Hee.For almost 2 weeks I leave dis Chocolate alone.
How I miss this mister.haha...
I'm home now.Malaysia.:D.
Lots of things happened and I did lots of things...:))..
I'll update bax.A little later.Chowww....^_^