"Real me"


Myspace Graphics

Followers

=)

Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Pages

Monday, August 17, 2009

Eiffel Tower.


Sebab apa aku nak sangat pergi Eiffel Tower?
Tahlaa.Tader sebab.
Mungkin la kot sebab tempat tu ROMANTIC??
Tak pun sebab tempat tu kat FRANCE?
Tak pun sebab tempat tu macam MENARIK?
hmmm....
Dari dulu lagi teringin ke sana.
Tapi tak tau lagi ada rezeki ke tak nak ke sana.
Ramai orang tanya.
"Apsal ko semangat sangat nak p sana? Tempat lain pun cun waaat."
Aku tak tawu nak jawab apa.
Orang sekeliling aku memang da lali.
Hee.Sampai ada seseorang cakap camni laa kat aku.
Ingat Fitrilina, Ingat Eiffel Tower.
Hee.....Tahlaaa.
Ada rezeki aku pergi laa.
Takde rezeki nak wat camana.
Tengok gambar sudah.^_^


No comments: