Tuesday, July 1, 2008

Starting of my life...


Hurm... Here I am...hehe...I'm here...starting to be a writer...kinda like a writer..blogging..n continue blogging...when I have nothing to do....I'm goin to share something with you guys..hehe..Byknya aku ngarut..
hehe..By the way, junior dah daftar kat kolej aku... Hurm..agak rmai la...N aku dipaksa utk jadi faci..dunno..nice job actually...Nice biler dapat kenakan diorng...hehe...PAgi tadi ktorng ada buat satu game nih... Game bertajuk passing image...opss....nope..dah tukar tajuk.."passing msg"...Msg tuh jessy yang buat..mmg susah gk nk pass msg2 tuh...sian gk aku tgok bebudak tuh nak pass msg..hihi....ad yang terpesong pon ada,,,bila x dpt bwt....ad la penalty yg ktorng kenakan kt diorng..."tarian ketam,propose ajak kahwin,buaya-biawak.."mmg fun giler...enjoy!! but aku bkn involve sgt..juz skit2 jew....hihi....Neway, aku saja letak gambar tu..itulah aku..guess la mna stu...biase la...x smpt amek gmbr td lorh..hehe

3 comments:

fi3lina said...

Saja mengedix..haha

Unknown said...

..i can see my pic here!!!!..
hahaha~.nice2~.
y started ur blog here??.npe x wat lam fs..more ppl will notice it..nih pon accidently aku on9 ym..n nmpk status ko~

fi3lina said...

hhaha.saje maleh nk wt kt fster.lmbt.nih cpt je.hihi.lgpn biar x de owg tw.ley kutuk2.haha

Hurt

 Assalamualaikum w.b.t  well, hello. Here I am again. Just recovered from Covid 19 infection Cat 2A about 3 weeks ago. My husband, my parent...