Monday, September 1, 2008

the night of joy+smelly.:)





here it is.not much to say.but have to say.waa! i've been prank by those ppl...yeap..those ppl who
love me.those ppl who cn't live without me.lalala~bercadang n berjaya mem prank kn budak cumel ini.huh? apakah... i was d victim...i'm innocent...okeyh..let's begin d story....tyme dlm 8.30cmtu, ekin siap2 la.aku tnya dy nk g aner.dy ckp nk p umah zaty.okeyh.no big deal.taperla.x expect pape pown. di satu saat yg sunyi saat aku tgh bru membuka bku math, tiba-tiba handphoneku berbunyi.(lagu thunder.by boys like girls).hurm.hati berdetik.sapakh yg menelefon.aku pn tgok la kat screen...hurm.superhero rupanya yang call.. hee...dy dtg ktt!! waa! tkejut sgt aku time tuh...dy ckp da dtg ari ni sptutny.tpi x jd.kna hntr abahny kt airport.okeyh.aku pn siap2 trun mhu jumpa dy.windu bangat! lalalalala...act, ni bkn termasuk dlm prank pn.sje nk citer.cz aku x SANGKA dy nk dtg..mish him like crazy.hehe.pastuh.aku twon n smbang2 dgn dy jap.dy kna cpt cz nk rush g airport laks.aku TERHARU sgt! dy bawak adiah utk aku.cumel...aku dpt 'Hana' dpd dy.nnt sy jga bek2 yea Hana tuh awk! hehe.orait.after say gudbye to him aku pn nek ats blek.mahu continue study.yela.ptg td asyik tito je.x bukak bku lngsung.okeyh.dat's it.aku pn mula la study.then mak aku call.ckp la sat.dy wish gudluk.rindu mak!hee...bila aku mahu duduk d ats kerusi mahu study arisya ckp la.
"fi3, kitorg ada wut bihun kt ko..n kek sket.utk bday ko.sorry la.sbb x prepare apa2."
aku pon membalas blek:
" eyh.taper la.tu pun dah kira okay sgt.thanks la sbb igt"
aku pn siap2 blik la.dgn memakai jeans kesayangan aku.tudung grey n bju kuningku.as if nothing would happen.x kesah pn..tetiba pintu rumah diketuk.okeyh.saper pulak la tuh.aku pn bukakla.ceyh.saspens jer.rupanya geng 7-1-1....
aku pn dibawa mcm puteri ke satu tmpt.iaitu di lorng azmi...ish3...bebudak nih,strategik sngguh tmpt...lalala...pastu nmpak la kelibat shidi, naqi,ayam n jenno.
mereka pun wish happy birthday kat aku.thanks a lot ya guys.then..aku pn dibawak ke tmpt mknn...lapar dah nih...tetiba lak...okeyh...pastu, tetiba tak disangka...shidi pnggil aku..pehal lak nih?? ishk33..saspens jer...hurm...aku pon g la...okeyh.dy nak bg adiah...aku pn nak amek la.tp yang aku plik apsal dy x lps2 adiah dr tngn dia? ckp nak bg hadiah kt aku?huhu..pastu aku amk la adiah tu.and tetiba!! aku rasa something yg skit kt blakang ku! aku rasa cecair di blakang ku..aqeous solution of sth..unknown..OMG!! jgn ckp ni prank!! pndai nyer bebudak nih..mmg prank pon..rupanya2, si naqi n aimi baling muntah buatan kat bju aku!! tidak! aku dah busuk...n bebudak len bling telor kt aku! boley bayang x? telor? wangi ke bushuk? of coz la bushuk bangat!hish!!! orayte...aku pn lari la dri situ....x mo kna lg...then nad pnggil..
"fi3, ktorng x buat dah. Jom la..mau mamam nih!'
aku x caya.takut diorng bling lg muntah busuk tu..pastu tah cmna aku tmakan pujuk gk..aku pn g la blik...n to my suprise, lagi skali aku kna bling dgn bnda tuh.sabar jela..huhu...itulah yg blku kpd aku ari tu.aku bling kat diorng diorng bling muntah bushuk kt aku.kesimpulannya, bju aku mmg kotor gila ah! hishhhh,,,,kna bsuh pulak..tp x per...sabar2..neway..thanks kengkawan! for dat 'lovely' suprise party...really appreciate it...syg korng sumer....esp: 3-2-a1...my rumie dayah, ousmate ekin n sya..tak lupa pd 7-1-1..nad,aimi,miyah,tiah...pada jejaka pilihan thanks gk! 'thanks sgt'..haha..shidi ( actor terbaik), naqi( si pembaling muntah bushuk), jenno n ayam...pada mierul plak.(jaga ko.aku x puas ati dgn ko! sikit pon x kena bju ko!! waa!aku akan bls dndm.hahahha)...thanks jugak pada sapa2 yg igt birthday aku...sayang anda sumer...jangan risau! fi3 akan jd matured x lama lg...:0..lalalala...pd superhero, thanks gak! snggup dtg..heee...fi3 SAYANG bangat anda sumer!!! emmmuaaah!!

4 comments:

Y a T C i E said...

weh
baru arini tetibe nk wish beday
hepi belated bday. =)).
kan aku dh ckp.aku tatau pape pasal bear ko.aku xbesalah!~
taniah dpt telur.

fi3lina said...

thanks la kt ko
bru nak wish!!!!!!!
wek3.....
huu
act, sya yg nyorokkan beg aku...
hahah....

Anonymous said...

huahuahua.. tibe2 rase kcian kat ko sbb kene pnderaan ngan kitorg.. tp tu x brp hebat sgt.. tu pnoh ngan belas kasihan dah tu.. huhu.. jgn marah fi3 yer.. nanti x comey dh.. :)

Anonymous said...

ehh.. pasal x kuar name aku.. testing2

Hurt

 Assalamualaikum w.b.t  well, hello. Here I am again. Just recovered from Covid 19 infection Cat 2A about 3 weeks ago. My husband, my parent...