Wednesday, August 1, 2012

Mungkin selalu sahaja kau aku susahkan...
Terlalu selalu, hingga aku rasa bersalah mencengkam hati..
Aku pernah terfikir, mahu lari jauh- jauh, terbang jauh- jauh dari kamu,
Kerana aku tak perlu menjadi sebab kepala kamu pusing,
Supaya kamu bisa tenang dan tenang tanpa ada gangguan seperti aku,
Pernah juga aku mahu lari, biar sampai ke hujung dunia,
Agar kamu bahagia,
tidak perlu runsing melayan kerenah keanak- anakan ku,
Kamu tahu apa yang buat aku bahagia?
Aku bahagia bila kamu bahagia.
Jadi, untuk itu, biar aku menjauh.
Mungkin, kepala kamu bisa jadi ringan,
Hati kamu bisa tenang..
Jiwa kamu bisa tenteram..




*Menjaga Hati - Yovie and Nuno.

No comments:

Hurt

 Assalamualaikum w.b.t  well, hello. Here I am again. Just recovered from Covid 19 infection Cat 2A about 3 weeks ago. My husband, my parent...