Friday, April 3, 2009

MINGGU YANG MENARIK..

Salam.....bertemu lagi di Chocolate....=)...Thanks cz listening to me Chocolate...Serious aku dah tak taw nak citer dekat sapa lagi....Hanya kamu...=)...Days passed as usual this week..cumanya ada la benda2 yang menarik berlaku, yang not-so-good pon ada jugak....Mana aku nak cerita nih....urm...aku citer dua2 jela....Kepada sapa2 yang dah kenal aku, surely kamu2 semua tau kan aku bukannya jenis yang cepat x de MOOD or wut soeva...cz i'm living my life to the fullest....=D...Yeap...memang pon...Pada sapa yang tak taw, fi3 nih suka senyum..haha...bkn tiba2 senyum..tu dah cm tak betol namanya..=D..cuma mmg aku suka senyum...sbb bila senyum, walaupun kita rasa sedeyh or x selesa, sumanya akan turns out to be normal...camtu la lebih kurang...(+_+)..sowe,mengarut sikit....haha...ok, berbalik pada story utama....ada byk benda berlaku recently...antaranya:::

  • Dinner dengan Mr Khairudin...(sapa yang dah baca blog Ckin surely dah taw.Saja je sibuk nak cakap gak..haa...sebabnye...aku pun amek gambar dengan dye jugak...lalala...fyi, dye bkn fotogenic..haha..tapi di luar, dye DAMN SMART!! haha..(*honest*)



Saya & Dia...=p

day.ckin.fi3




  • bangun lambat ari rabu tuh~..Kol 7.30pagi!!! Kelas kol 8.00pagi..mmg chill giler kot tyme tuh..haha...buat2 'CHILL'..seb baek dissection bkn lecture..h0h0...seb baek jugak dissection hall tu agak dekat...=D..Fi3, jgn ulang lagi okeyh darling?=p





  • Shopping for d sake of donation dekat Nehru Memorial Hall...Utk anak2 yatim if x salah...=)..

orange strip bks pencil+pink-black strip tula yg aku beli.:)


  • Aku dah taw class test result..I've to work harder...Nak struggle giler2 after dis.Ada ppl yg keep supporting me from bax....Thanks..:)...I really appreciate it...

  • Ada makan2 dengan senior..suka sbb nasi dye sedap.Group dulang aku,num 16(lucky number) tambah 2kali....(Kak Elina,Kak Diyana, Kak Alifah and Kak Aqilah..nice to noe u guys.:)

  • Kena habeskan pbl Anatomy: Thigh...=(..hAilo...weekend yg byk keja kena buat..

Okla, dat's ol for now...Moga bertemu lagi di laen hari.Thanks to Chocolate..=)..




6 comments:

Lepat Pisang said...

cian dia bgn lambat... xpa lin.. yg penting pg kelas... nway kuatkn smangat ea lin... try lg 4 da next test... all the best lin... kita jgn mengalah ea n berusaha sama2...

fi3lina said...

ok mal..hee..thanks a lot.:)

C-kin a.k.a Syikin said...

nak jugek letak gmbar ngn abg Khai..
hehehe..
lenkali jgn mangun lmbat tau..
cian ak tggu sowg2 kt bwh.. hehehe

fi3lina said...

mstilar! bk snang tu nak ame pic dgn die..lalala...=D..sowe ar-chi-keen..(arvend punye keje.=p)..sian ko kna tnggu lma kt bwh.dah tu plak ak x dgq pon ko ketuk blik ak.haha...thanks tnggu ak.=D

penyu said...

fitri!
waa~~
lmbt g kelas??
sy klu bgn lmbt g eF Ka( fakultas kedokteran) naek ojeg
ojeg tu teksi motor.
ngeh3
kantoi sllu lmbt
hahaha
neways, all the best k fitri dear?
rindu fitri!
rindu nk tgk fitri senyum mse men bola tampar..
rindu!

.... said...

aiza,kamu rndu nk nengok dak ni sym men bola tmpr?? ada ke orang sym men bola tmpr??wah,ni kali pertama saya dengar ni...hahahahaha....anyway,sym sokmolah fi3ri...kuang3..

Hurt

 Assalamualaikum w.b.t  well, hello. Here I am again. Just recovered from Covid 19 infection Cat 2A about 3 weeks ago. My husband, my parent...