Tuesday, October 6, 2009

kalo nak filter dulu aci x?

comel.
sweet.
hee.tahlaa.tetiba nak sebut benda2 indah tu.
walaupun tak jadi kat aku pon.
kat org lain tapi aku jugak tumpang happy.
weee. finding PRINCE HENRY isn't a simple thing I guess.
Banyak benda kena filter.
Antaranya:
  • mata takbule sepet.
  • tak nak yang putih melepak cam pompuan.
  • mahu sawo matang.
  • tamau yang jambu.
  • mahu beriman, bule leads aku.ketua yang baeek.ewaah.(:
  • harus at least sebaya.tamau muda.tua lagi bagus.kekeke.
  • mahu yg sanggup bwk aku p Eiffel Tower.=p
  • mahu yang minat BMW juga macam aku.
  • terima aku seadanya.allollolloh.
  • the rest goes on.
Haha.Manusia memang.Memilih nya lebih2.Biasalah tu.adat.Tapi jodoh ketentuan dah di tangan Dia.Apa bule buat.Terima saja.Filter ke tak ke, suma dah ditentukan.Hee.Pasrah sudeyh.-_-

No comments:

Hurt

 Assalamualaikum w.b.t  well, hello. Here I am again. Just recovered from Covid 19 infection Cat 2A about 3 weeks ago. My husband, my parent...