Thursday, August 12, 2010

Jom membebel.

Nak membebel, tak nak cakap dalam bahasa Inggeris. membebel cakap dalam BM baru best kan, kan? Entahlah, tadi dah habis kertas PATHOLOGY. susahnye mak aihhh Tuhan je yang tawu. I don't know what others felt, and I don't even care, but the main thing is that, I'm damn URGH. Serious, I tak main-main. Geram betul, Da study tapi tak dapat buat betul-betul. Mungkin ni dugaan 1 ramadhan kot. Next paper adalah PHARMACOLOGY. Ni satu hal jugak makhluk ni. Banyak giler kot nak menghapal. Baik hapal mantera nak chantek. grrrr. tapi jangan merungut fitrilina. Awak yang pilih jalan ni sebab awak yakin awak boleh buat. :) just doa yang terbaik. Okay-lah, nak cuba berusaha lagi selagi aku termampu. Batuk masih tak sembuh, tak taw lah kenapa. Memang persistent cough betul.

I rasa sekarang ni I nak jerit sekuat hati.
Penat sangat nak study.
Dah feel homey giler dah taw arkkkk. hohoh.
Mak, rindu mak. Abah pun own rindu.Adik-adik pn own rindu bangat!
*sigggghhhh*
Cepat abehh exammmmmmmm.

Nak jumpa family terchenta selepas setahun sebulan tak jumpa.

To Adik Na,
Ang jangan risau.
Berat aku sama dengan ang.
Sedangkan aku lagi rendah dari ang.
Ok. Aku GEMUK.
Ni India punya pasal, salahkan makanan dia! Jom boikot makanan India, makanan Malaysia gak terbaikkkkK! Yeay! heeee..


P/S: Selamat menyambut bulan RAMADHAN yang mulia. India baru start puasa esok. ngeeeee. ;)



2 comments:

oyop said...

bak kate si fara...sep skang!!!!
haish!! susah giler...byk aku x taw...morphology habes tunggang langgang...cam rojak da...
practical?? hancuss....nak menulis pon aku da malas daa....haha

fi3lina said...

sangat!!!! tensen tol aku, tah pape. yang pharmac td pn susah. sedihnya.:(

Hurt

 Assalamualaikum w.b.t  well, hello. Here I am again. Just recovered from Covid 19 infection Cat 2A about 3 weeks ago. My husband, my parent...