Friday, June 7, 2013

Simpan

It is raining outside. Very heavily like cats and dogs. So do my heart. Why? Lemmi keep it in my heart. Everytime I think about it, I waste a drop of my tears. Not a drop, but actually, a bit more I shall say.

Terlalu banyak ujian untuk aku mungkin dari aku kecil hingga besar. Satu demi satu. Mungkin sebenarnya dugaan aku tak sebesar dugaan orang lain yang lagi teruk dari aku. Dugaan aku cuma dugaan hati, dugaan insan lain mungkin tentang benda yang lagi memilukan, seperti kehilangan orang tersayang. Sungguh, aku yakin dugaan ini sangatlah kecil, belum boleh lagi sebenarnya aku gelarkan sebagai dugaan . Cumanya pada aku ia masih dipanggil dugaan.

Dugaan aku mungkin berbeza dari dahulu hingga kini, dugaan yang sungguh berbeza. Tiap kali aku mengenangkan dugaan aku, titis air mata menitik lagi. Ya Allah, bila semua ini akan berakhir? Aku sangat terluka, tapi aku tak mampu untuk luahkan pada sesiapa. Biar aku simpan ketat dalam hati. =( Biar hanya Engkau yang tahu :(

No comments:

Hurt

 Assalamualaikum w.b.t  well, hello. Here I am again. Just recovered from Covid 19 infection Cat 2A about 3 weeks ago. My husband, my parent...