Thursday, May 21, 2009

Oh...BLOCK.

Guys!!
I dah habes pon FIRST Block exam.hmmm,nak cakap camner yea...I DON'T

expect too much laa. Bergantung la nanti. At least lulus pun dah ok.Sebab

senior2 keep saying first block memang macam tu sbb kite baru nak adapt

dengan cara exam baru..

Physiology.Anatomy.Biochemistry.

Subject tader la banyak pown. 3 je kot. Tapi nak belajar tu berlambak-

lambak.
(Kata-kata orang yang study last minute.cam fitri.Ahaha.=p)

Okaylah, kesimpulannya aku amat berharap aku dapat la senyum sikit bila

tengok RESULTS nanti. At least bole la BOOST UP ckit nanti bila dah masuk

2nd BLOCK which is tomorrow.=). Cepat sungguh masa berlalu. Dah abeh

first block. Dah nak masuk second block dah pun. SERIOUS!! Rasa macam

baru je sampai kat sini. Kat Bumi INDIA ni. Aku harap lepas nih, aku akan

jadi lagi MATURED, RAJIN, NERDY, STRESSLESS and the rest goes on.

"Start from day one."

O
kayh talking about studying n those stuff, I just want to

update several things that currently happened to me. Kind

of. Or something that happened around me. Jadi, dengar jer

k aku nak melalut. Ngee.

Antaranya:

  • Saya nak beli phone baru. InsyaAllah. Nak p Mangalore nanti. Hee. Atas permintaan n cadangan orang ramai, mereka suruh saya beli LG COOKIES. Jadi, akan difikirkan.:)

  • Adik saya dah dapat LISENCE. Waa..Jelesnye dengan dy. Sob3.:(

  • Block 2 akan bermula ESOK. Azam baru. Impian baru.

  • Saya nak abehkan baca Twilight. Atas budi baik Fara meminjamkan buku itu kepadaku. Sayang ko la fara.:)

  • Tetiba nak tengok KAL HO NA HO. Mood jiwang tetiba. Hek3. Dah mintak tolong someone downloadkan. thanks to dat someone.

  • Someone dedicated a song to me entitled GIRLFRIEND by NSYNC. It's a nice song. Thanks. Lagu lama tu. Tapi x pela. huhu.

  • Tetiba teringin nak main THE SIMS. hee.. nak buat family baru. lalala. Ckin, tnggu saya datang bilik kamu eh...Ngee...Terbaekla.=p

  • And last but not least, saya tak suka kalo orang tu suka berkias- kias n suka mencari alasan. Orang yang tak suka straight to d point. (Ada kaitan pape ke? DIA YANG SATU je tahu. Wallahualam.)


5 comments:

Anonymous said...

adess sis..jgn jeles kt ak...t blajaq keta kat mlaka la..huhu.. t ada cter tbru gtw la,nk bc gak..huhu

C-kin a.k.a Syikin said...

dia yg satu?? perh.. xley blah.. bgtau ak jgk sape die.. ngeh3..
gurau je dear.. neway.. beli tau
hp tu! ak suke.. wlaupun ak x pkai,
tp atleast ko pkai, nnti ley la
ak godek2.. hehe..

the sims?? bley2.. mari2 amik.. =)

fi3lina said...

ina:haha.agak la.jeles gila dgn kamu.hee...ok2.t blik mlaka ak blajaq.ceh.haha


ckin: x yah bgtaw.diam2 je.ekeke.insyaAllah kalo ada rezki ak pakai fon tu akan dibeli jugk.hee

oyop said...

tp,mizah kate kat akoo td start from day 0...so???cane tuh???haa....

LG cookies best! great utk org2 yg br nk start berjinak2 dgn PDA nie..nnt leh ar akoo ushar2..hehe

fi3lina said...

haha.day 0 bole jugak.lagi bgush.hee.tapi day 0 nak enjoy.kejap jee..hee..pasal fon tu,tgok la yea.aku rezeki aku pakai fon tu aku beli.haha

Hurt

 Assalamualaikum w.b.t  well, hello. Here I am again. Just recovered from Covid 19 infection Cat 2A about 3 weeks ago. My husband, my parent...