Saturday, June 27, 2009

Bila saya sudah okay.:)

hari ini....nak mengarut dalam bahasa terchenta.Bahasa Melayu.Bahasa Malaysia pon boleh.Kenapa nak mengarut?Ntahlaa..:)..sy gembira hari ini.sy rasa tenang.saya rasa sejuk.saya rasa relieved.err...lega la maksudnya.Bukan sebab apa2..Mungkin sebab cuaca yang agak menenangkan.hmm...Cuaca sejuk.Best.Hujan renyai2 tak lebat.Memang pada sesetengah orang akan menggalakkan tidur tp pada aku, aku lagi semangat.:)).tahlaa.cmana nak cakap.kesimpulannya sangat suka cuaca ni.Alhamdullilah setelah minggu yang busy hari ini, aku dapat bercuti..heee..:)..tp tak leh la cuti sangat.Ada anat test minggu depan.Harus struggle lagi.Hari ini beberapa perkara telah terjadi.Perkara baik.
  • Ina register kat tempat baru.Sambung belajar setelah bercuti selama berbulan-bulan.Di Universiti Sains Malaysia.Cikgu-to-be.Sains Pendidikan.Best of luck Dear Sis.:).
  • Syikin dah keluar dari hospital.Welcome bax dear.Kesian dia terpaksa bermalam almost a week kat Kasturba Hospital.Maaf sebab bila turn aku jaga ko, aku tertidoq je.Tido je lebih.ehehe.Jaga diri kamu baik2 yea.Ramai orang risau tentang kamu taw.igt tu.:)..lalala...=)
  • Ohh..ada IYA nya Mesyuarat Agung.Something like dat.Ada input aku bawak balik.Best of luck to new committee.Moga terus sukses menerajui IYA.
Itu sahaja yang berlaku.Tapi saja ja nak bgtaw.:).ohh...lupa.semalam skype lagi dengan mereka.Kebetulan pak tam, mak tam dengan abang Din mai rumah.Nampak muka mereka lagi.Rindu juga mereka.Nampak AISHAH KHADIJA jugak! Cousin yang paling kecik.Dia comel sangat.Rindu.Dah besar sikit dah dia.Tak sabar nak balik bulan 8 ni.Nak picit2 pipi dia.Dan muka.:D.Ramai cakap muka aku dengan dia almost sama masa kecik.Hurm.AKu tak taw.Cuba la compare yea.:).Tapi gambaq baru2 nih, mata dia sangat sepet.Macam abah aku.ehehe.Tak ikut mama dengan abah dia pun.Sorry cik ala n cik ba. Ekeke...:)..mungkin bila dah besa ikut muka mama abah dia.=p...
ini namanya Nurul Fitrilina zaman doolu-doolu.:D



ini pulak Aishah Khadija 3bulan yang lalu.Sekarang dia dah 8 bulan.
Banding tengok dengan muka kak sepupu dia yang kat atas tu.Still thinking whether
both of us has similarities or not..hmm.
(actually gambar di atas kurang sesuai dibandingkan kerana umur yang tidak sama.:p
tapi x kesahla.Tak dak pic Aishah yang baru.-_-)

Ok.Nak bagitaw jugak.Nak bgtaw jugak walaupun benda kecik je pun.ehehe..tadi aku dapat beli transparent kind-of-wrapper untuk buat sebagai board untuk aku conteng2 kat dalam bilik.Bila keboringan.Buat notes pon boleh.:).A4 pn aku beli.(apa2 la fi3 ni, tu pun nak crita.:p)

itu sahaja untuk saat ini.:D

4 comments:

sap said...

IYA 2 apekah??

fi3lina said...

IYA tu islamic youth association..:)..hee...lupa lak nak letak nama penuh dy..:p

C-kin a.k.a Syikin said...

omey... mse kecik je la.. jgn pasan
ye syg.. huhu..

Baek! sy akn jage dri.. tp malas mkn
ubat.. xpekan? hehe

C-kin a.k.a Syikin said...
This comment has been removed by the author.

Hurt

 Assalamualaikum w.b.t  well, hello. Here I am again. Just recovered from Covid 19 infection Cat 2A about 3 weeks ago. My husband, my parent...