Monday, June 22, 2009

ditag oleh fara.:)

Apa perasaan anda sekarang?
Perasaan yang sangat bersalah sebab nota embryology VK lom settle.Masa study kat foodcourt tadi tak dapat betul2 focus.T.T

Saya nak makan..?

Saya nak makan masakan mak.durian belakang rumah.tomyam.semua nak makan.=)

Saya tak suka ..?
Tak suka kalo dipaksa melakukan perkara yang sy tak enjoy.

Impian saya?
Byk sgt.Paling nak.Kahwin dgn orang yang sy cri sendiri.honeymoon kat Paris.(berangan.=p).
Menjadi seorang doktor yang berwibawa.Paling penting dapat membahagiakan mak n abah.-_-

Haiwan yg saya tak suka?
Katak.Katak.Katak.kalo kat India ni anjing...grrrr....

Saya harapkan?
Ada perubahan yang positif dalam diri saya.

Jika boleh putarkan masa?
Saya nak jadi saya masa kecik2.masa baby.senang.tak fikir apa2.:)

Saya pada 10 tahun akan datang?
Mungkin dah kahwin.Dah bergelar doktor insyaAllah.Dan yang pastinya saya harap sy tengah berbahagia.:)

Handphone saya adalah sebuah?
Maksudnya? x paham soalan.dah nama pn handphone.Handphone la.:)

Saya pernah bercinta sebanyak?
entahlah.tapi yang sure crush byk gila.ahaha.:))

Saya suka pada?
Saya suka pada?
Pada....Pada...Pada...seseorang? ye ke? tahlaa..krisis identiti.*wink3*=p

Kawan² saya?
Banyak sangat.Dari kecik sampai sekarang.Mereka memahami walaupun kadang2 langit tak selalu cerah.saya syg mereka.:)


Pernah dikhianati?
Honestly speaking, yes.Byk kali kot.Mungkin hati sy ni baik sgt.Cepat percaya..=(

Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
Tuhan itu satu.Biar Dia yang membalasnya.:)

Senaraikan 6 orang untuk ditag.
ckin.
aimie chan.
safwan atan.
aiza.
naqi.
mun timun.


4 comments:

sap said...

sudahku jawab..hehe

fi3lina said...

dah eh? hee...thanks safwan! =)

sap said...

sesame
weee
;P

C-kin a.k.a Syikin said...

uih.. x psan ko TAG ak.. sowie2..

Hurt

 Assalamualaikum w.b.t  well, hello. Here I am again. Just recovered from Covid 19 infection Cat 2A about 3 weeks ago. My husband, my parent...