"Real me"


Myspace Graphics

Followers

=)

Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Pages

Sunday, July 5, 2009

kita ada Dia

Kadang-kadang kita rasa pedih.
Kita rasa sakit.
Kita rasa kecewa..
Tapi semua itu tak lama..
Ada ubat...ada penawar...
Semua jadi okay...
Cuma kadang-kadang, bila sakitnya dah selalu sangat, kita terus akan jadi immuned.
Sakit tahap mana pun dah tak rasa...
Dah macam heartless....
Sebab kita dah lali....
Masa untuk sembuh memang lama...
Andai kata penawar itu susah nak jumpa...
Dalam tempoh itu...memang kena tabah.
Memang kena banyak berdoa..
Sebab kita ada Dia....
Dia yang mendengar...Dia yang mengetahui....
Dia yang dah tentukan....
Pasrah..pasrah dan terus pasrah...
Berbalik pada persinggahan...
Rasa diri kita sebuah persinggahan bila diperlukan memang selalu...
Tapi itu tugas kita...Itu peranan kita..
Walau kita sakit dan pedih...
Tapi kita simpan sorang-sorang..
Yang penting mereka gembira...
Kita bukan dalam kisah indah mereka...
Kita hanyalah persinggahan...
Yang akan dicari bila letih...
Dan akan ditinggalkan bila sudah punya kekuatan...
Tapi diulang...
Kita ada Dia..
Dia yang satu....
Moga kita terus tabah...
Terus fighting!
T.T

7 comments:

beliamuda said...

Salam untuk fitrilina.. teruskan berjuang~~ (*_*)v

.:FaRaHEeN:. said...

f3!ak sayang ko beb!!
aja2 fighting!!=)

Fi3LiNa said...

*nifi*..thanks nifi.:)..i will.i will.:D
*fara*aku syg ko jugak.Sayang ko smpai postman x larat nak bwk syg tu kalo aku post.lalala...:DDD(tiru ayat bun ko.wahaha..-_-)

C-kin a.k.a Syikin said...

fi3 syg.. tabah ya? =)

Fi3LiNa said...

thanks ckin...dah ok da..da serik jd stalker org..wahaha...kidding..=p

Dr Mustaqim said...

hey fitri...
dont worry..
surely someone is stalking at u..
we juz dont know who..
but He knows.. kan?
chill up!! ^^

Fi3LiNa said...

yes.baiklah.:).thanks.-_-