"Real me"


Myspace Graphics

Followers

=)

Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Pages

Sunday, July 12, 2009

Tag Dari Fara.Sila lah baca.Mana tahu anda ditagged.:p

1) Bekas kekasih saya-
seorang insan biasa.

2) Saya sedang mendengar
Bunyi kipas yang kuat dalam bilik

3) Mungkin saya patut–
sambung baca pharynx yang dari ptg tadi tak abih2.:(

4) Saya suka–
kalo satu hari saya dapat ke eiffel tower dgn insan terchenta.lol! -_-

5) Sahabat-sahabat saya–
mereka yang terbaik!! thumbs up! =)

6) Saya tak faham–
kenapa saya suka sangat tido?

7) Saya kehilangan–
payung masa dekat foodcourt hari tu.sob3..

8) Ramai yang berkata–
saya ini blurr orangnya dan sangat suka perasan comel.=p

9) Cinta itu adalah–
indah...Memerlukan pengorbanan dan kepercayaan.:)

10) Di suatu tempat, seseorang sedang–
bergembira hasratnya tercapai.

11) Saya akan cuba–
menjadi fitri yang kuat macam dulu...fighting! -_-

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud–
sampai akhir hayat.

13) Telefon bimbit saya–
Hilang atas kecuaian sendiri.Jadikan pengajaran.:)

14) Bila saya terjaga–
Saya menyesal sebab tidoq banyak sangat.:|

15) Saya paling meluat–
Kalau orang tidak menghabiskan kata-katanya..geram!

16) Pesta/parti adalah–
menarik.kalau makanan sedap.and pergi dgn pasangan yg handsome.lol!

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui–
mestilah ipun dan ipin saya.mereka ada di rumah.:D

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah–
masa dekat ktt..dengan 8cliques..masa umur 18 thun to 19 thun.x nak jadi 20!!

19) Hari ini–
sangat excessnya saya tido...haiiihh..

20) Malam ini saya akan–
study pulun2! fara cakap study pun kira qiamullail jugak janji dengan niat ibadah.:)

21) Esok pula saya akan–
ke kelas seperti biasa...rutin sebagai first year MMMC student.

22) Saya betul-betul inginkan–
kekuatan untuk terus tabah menghadapi dugaan hidup ini.T.T

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini–
comelnya saya hanya Tuhan yang tahu.Betapa indah ciptaan Tuhan.lalala..;p

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan-
Mesti lah pusat membeli belah..lamanya x shoppinggggg!!!!

25) Makanan Barat atau Jepun?–
Barat kot..tak penah makan makanan jepun.penah try shushi tapi x bes! smpai termuntah..ehehe..

26) Bilik yang terang atau gelap?–
Hmm..Gelap sesuai untuk tidoq.Terang sesuai untuk belajar.Belajar lagi penting.Jadi bilik yang terang menjadi pilihan.=p

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang–
"Thanks." kepada Boss yang datang bilik aku repair lampu yang rosak..^_^

Insan yang bertuah mendapat tag dari saya.Sila buat ya..Saya pasti akan berasa gembira dan terharu..wahaha..^_^

  • Syikin syg.:)
  • Aiza
  • Wado
  • Safwan Atan
  • Chika
  • Zewy
  • Kimkim
  • Hanifi.

5 comments:

C-kin a.k.a Syikin said...

alor yang.. ak da wat la.. x ingt sape tag.. tp da wat.. x caye bkak page ak.. sorry tau yunk =(

yg no 8 ak sokong gile2 punye tau..
hehehehe =P

Fi3LiNa said...

hee..x pe2..no worries k..
amboi2...kejam nooo..:p..
tak pe..aku mengaku laar yg nombor 8 tuh..T.T

SAP Perform said...

da beres~~

Fi3LiNa said...

ngeee..thanks...safwan terbaek! :p

beliamuda said...

tag dah siap.. tunggu publish jek...